Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Vaatehuone

Mitähän ihmettä mä keksisin mun vaatehuoneeseen. Tällä hetkellä vaatehuoneessa on kaksi tankoa päällekkäin ja epäkäytännöllisiä avohyllyjä. Epäkäytännöllisiä mielestäni siinä mielessä, että hyllyiltä on paljon vaikeampi ottaa sekä myös laittaa vaatteita kuin esimerkiksi tangolta tai laatikosta. Lisäksi avohyllyt täynnä vaatteita tekevät vaatehuoneen mielestäni likaisen ja sotkuisen näköiseksi.

Haluaisin siis järjestelmällisen ja mahdollisimman kivannäköisen ja käytännöllisen säilytysratkaisun vaatehuoneeseen. Tietysti siellä pitäisi myös olla jotain tyttömäistä mulle, kuten vaikka vaaleanpunainen karvamatto. :) Laukuille ja kengillekin olisi hyvä olla joku järkevä paikka. Voi olla, että oon ehkä liian vaativa tän vaatehuoneen suhteen, enhän mä siellä kuitenkaan tule varsinaisesti viettämään aikaa, joten sama kai se miltä koko huone näyttää. Tai näin voisi ajatella joku muu kuin minä! Vaatehuone on nimittäin mun oma pikku huoneeni, ja haluan sen näyttävän söpöltä.

Vaatehuone ei ole kooltaan iso. Siellä ei tosiaan mahdu pyörähtelemään peilin edessä ja laittamaan kengät pitkiin riveihin seinustalle niin kuin unelmien megaisossa vaatehuoneessa. Pinterestiin, Walk in closet -boardiin keräsin ideoita vaatehuonetta varten.


Ensimmäisessä kuvassa on hyvin käytetty kaikki tila. Alla oleviin lipastoihin mahtuu kaikki pienet vaatteet sekä muutakin tavaraa ja tankojen yläpuolellakin on säilytystilaa. Värimaailma on kiva, vaalea ja mielestäni kokolattiamatto sopii hyvin vaatehuoneeseen. Toimiva ratkaisu siis.

Toisessa kuvassa on hyvin samanlainen ratkaisu. Mielestäni tuo lipasto sopii hyvin vaatehuoneeseen vaikken itseasiassa edes tuosta lipastomallista kauheasti välitä.


Tässä kaapissa on kaikki kompaktisti omilla paikoillaan. Tämä olisi kyllä helppo ratkaisu vaatehuoneeseen ja varmaan helpompi pitää järjestelmällisenä koska vaatteille ja tavaroille on omat kolonsa ja paikkansa. Itse ehkä kaipaan kuitenkin jotain persoonallisempaa vaatehuoneeseen.


Tämä vaatehuone on paljon isompi kuin meillä, mutta tykkään tuosta karvamatosta, kullan- ja hopeanhohdosta ja noista kenkä-/laukkuhyllyistä.


Tässä nyt varmaan olisi se unelmavaatehuone. Meikkipöytä ja kaikkea. Ehkä sitten joku päivä!



Ei kommentteja