Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Loma ♡


Nyt täytyy kyllä sanoa, että oon tosissaan lomani ansainnut. Koko syksy painettu töitä päivästä toiseen, ja nyt se alkaa kyllä tuntua. Viimeiset viikot on kyllä ollut yhtä tahdonvoimalla jaksamista päivästä toiseen. Tuntuu niin hyvältä nyt makoilla miehen vanhempien luona ilman mitään suorituspaineita. Syöden juustopaloja ja tomaattia sekä juoden jugurttijuomaa! :D Miekkonen lähti tapaamaan kavereita muutamaksi tunniksi ja mä sain nyt vihdoin aikaa istua blogin ääreen. Tosiaan, koska oon mennyt vissiin jossain sumussa viimeiset kaksi viikkoa, en ole myöskään jaksanut kirjoitella tänne. Kuvia on tullut sentään otettua.

Oon yrittänyt iltaisin (silloin kun en ole tehnyt töitä) ja viikonloppuisin keskittyä mua rauhottaviin puuhiin, eli esim. askarteluun. Oon väkerrellyt kortteja ja paketoinut lahjoja. Yhden havukranssinkin sain vihdoin tehtyä ja koristeltua pajukranssin. Niistä tulossa lisää. Askartelu vie mut johonkin toiseen maailmaan. Kuuntelen joululauluja ja keskityn vaan siihen mitä teen, unohdan huolet ja murheet. Tänä vuonna tein aika yksinkertaisia kortteja. Silti niistä tuli ihan söpöjä. :) Lahjatkin paketoin suht samalla värimaailmalla. Siuntion kylpylällä on ihana sisustuskauppa josta löysin tuota sydänpaperia.

Seuraavat päivät aion nauttia stressittömästä ja aikatauluttomasta ajasta, käydä shoppailemassa vauvanvaatteita ja -tarvikkeita, syödä hyvin ja myös vaan levätä. Näköjään tuo syömispuoli hoituu suht helposti kun huomenna on kuulemma luvassa brunssia, kelpaa mulle. Täällä on aika rauhaisa ja jouluinen tunnelma, aito minikuusi loistaa, koira tuhisee ja murisee ja kissa näköjään tykkää kävellä mun pallovatsan päällä ja nukkua puoliks mun päällä. Näihin tunnelmiin tällä kertaa, hyvää yötä!  ♡




3 kommenttia