Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Baby Shower

Mä en kestä miten ihana päivä mulla oli eilen! Pikkasen onnenkyyneliä, paljon naurua, iloa ja riemua. Ystävät järjesti mulle baby showerit ja oon edelleen ihan häkeltynyt ja onnellinen eilisestä. On ihana huomata, miten toiset välittää. :)

Täysin yllätyksenä juhlat ei mulle tulleet. Olin nimittäin itse puhunut että järjestäisin jotkut yllärijuhlat miehelle juuri samana päivänä ja mainitsin siitä äidilleni. Seuraavana päivänä mies sitten sanoi että pidä 12.3. vapaana. Ja hoksottimet alko soimaan mulla siinä vaiheessa. Joku oli käskenyt miehen sanomaan mulle noin. ;) Silti en yhtään tiennyt mikä ja ketkä mua odottaa. Ja kaikki ihanimmat kaverithan siellä ystävän luona odotti valmiina pöydät täynnä pinkkejä herkkuja, ahh. 




Ystävät oli loihtinu vaikka mitä herkkuja. Oli cake popseja, kolmikerroksinen kakku, pätkis -cup cakeja, suklaakeksejä, suolaista piirakkaa, salaattia, suklaata, Ready to Pop? -pussukoita popparilla sekä smoothiebaari, jossa sai valita haluamansa hedelmät ja marjat, rahkaa ja mehua. NAM! Kaikki oli ihan ähkyjä mutta pitihän sitä kaikkea edes vähän maistaa. ;)





Kaikki tarjottavat oli ihan mielettömän söpöjä ja tietysti pinkkiä oli joka puolella. Tyttöhän sieltä mun mahasta pitäisi tulla ja hänen elämästä ei kyllä tuu vaaleanpunaista ja pinkkiä puuttumaan, kun mä olen kyseessä. Ihanat pinkit pippalot siis sain. :) Vauva ei tainnut juhlista ja melusta häiriintyä, sillä yhtään liikkeitä en juhlien aikana tuntenut (tai ehtinyt tuntemaan). Illalla tyttö sitten kyllä heräsi. Hyvä näin, kelpaa mulle jos tykkää sitten masun ulkopuolellakin nukkua pienessä melussa!






Juhlien aikana oli vaikka mitä hauskaa ohjelmaa. Eniten naurua aiheutti ehkä toi pinjatan rikkominen, kun ei se meinannut millään hajota. Hakkasin ja hakkasin (enkä edes silmät sidottuina :D), mutta rikoin sen vaan väärästä kohdasta ja koko höskä tippui lattialle. Lopulta sain jonkinlaisen reiän tehtyä ja muutama namu sentään tippui ulos. Otti kyllä ihan urheilusta toi hakkaaminen tälle mammalle, hahah.

Mun piti myös täyttää vihkoon puuttuvia lastenlaulujen sanoja. Vitsi että siitä tulikin hauskaa, kun olin niin huono. Tupakkarullasta tuli tutilulla ja hepokatista elefantti. Jep jep, näinhän ne menee. Äiti veikkasi että olen pienenä laulanut tupakkarulla-laulua laulamalla "tutilulla", josta sitten muistin sen. Ihan pokkana vielä olin varma, että tutilulla on se oikea sana, voi mua. Mun piti myös arvailla soseiden makuja viinilaseista. Selvitettiin myös, kuinkas monennella kerralla sitä olikaan tärpännyt. Mun piti yrittää heittää tennispallo-sukkasiittiö vatiin ja kolmannella kerralla se sinne upposi. Palkinnoksi sain mitäs muutakaan kuin munaa, suklaa sellaista. Tällaset höpsönhauskat pelit on ihan mielettömän hauskoja!

Ystävät arvasivat vihkoon vauvan syntymäajan, pituuden, painon ja nimen sekä lähettivät terveisiä tulevalle isille. Lisäksi jokaisen piti tehdä minulle jokin lupaus, jonka toteuttavat vauvan ensimmäisenä elinvuotena. Lahjaksi sain aivan ihanan vaippakakun, vauvanhoitotuotteita, pari vaatetta ja viltin. Mitään ei olisi tarvinnut tuoda, juhlat itsessään oli jo aivan tarpeeksi! 

Mies tuli iloiseksi kun tulin illalla kotiin kera ison kakkupalan ja muiden herkkujen. Uni tuli nopeasti ja tänään päivälläkin otin pienet päikkärit. Kyllä kova juhliminen taitaa vähän verottaa. Oon iloinen, että sain nauraa kaikkien ihanien ihmisten kanssa eilen, kiitos ystävät! 

PS. Huomenna tasan 1 kk(!!!) laskettuun aikaan, jee ja apua!



8 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. No niin oli, maailman söpöimmät!! <3 Täällä yks erittäin onnellinen mama :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oli kyllä aivan mahtavat, ei voi muuta sanoa :)

      Poista
  3. Näyttää ihanalta. <3 Minusta on ihanaa, että baby shower perinne on nyt rantautumassa myös Suomeen. Myös minulle järjestettiin vauvajuhlat ja nyt minä olen päävastuussa erään ystäväni tulevista juhlista. Odotan järjestämistä innolla ja ideoita on jo haettu roppakaupalla pinterestistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihan huippua, haluaisin uudestaan! Kiva että pääset järkkäilemään, mäkin toivon että saisin pian järjestää jollekin ystävälle :) Mun mielestä baby showerit on ihana idea ja tosi kiva kun juhlat on yleistyneet myös Suomessa. Ideoita juhlien ohjelmaan ja tarjoiluihin varmasti löytyy roppakaupalla!

      Poista
  4. En kestä, miten ihanannäköisiä tarjottavia ja koristeita! :) Muistan kyllä elävästi omat babyshowerit, ne oli tosi upeat ja niistä jäi mahtava muisto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, en mäkään kestä. Kaikki oli niin söpöä ja suloista, just sitä mistä mä tykkään :) Näistä juhlista jää kyllä ihana muisto ikuisiksi <3

      Poista