Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Bebiksen vappu


Moi! Mä vietän just mun ekaa vappua äitin sylissä. Välillä mä syön ja sit mä otan pikku torkut tissin vieressä, ihanaa! Täytyy kyllä sanoa ettei tää vappu mikään erikoinen päivä ole. Paitsi että mä pääsin rannalle ekaa kertaa. Äiti ja isi söi jotain vappupiknikiä, Lily odotti maistiaisia vieressä ja mä nukuin äidin sylissä kun en jaksanu enää olla kaukalossa. Oli tosi lämmin eikä edes tuullu yhtään. Sit me mentiin kotiin ja sain mun vappuherkkua, maitoa namskis! Vappuna kuuluu kai herkutella kun äiti ja isi söi myös hodareita, perunasalaattia ja minimunkkeja illalla. Kuulemma ne kuuluu vappuun? Isi just kiusas mua ja tökki mun nenää sormella. Mä en kyllä tajunnu yhtään mitä hauskaa siinä oli, mutta kuulemma mulla oli hölmistyneitä ilmeitä. Loppuillan mä aattelin relata, lähinnä syödä ja nukkua.

Nyt mä sanon että hyvää vappua vaan kaikille ja olkaahan nätisti. Mä ainakin aion syödä nätisti, se on ihan parasta puuhaa. Heihei, terkuin bebis ♡


Ei kommentteja