Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Ystäväkirjan vastaukset

From Oona to you -blogin Oona kirjoitti itsestään Aikuisten kaverikirja -postaukseen. Ajattelin kirjoittaa saman itsestäni, sillä harvemmin tulee "avattua" itseäni tänne blogiin. Ystäväkirjat oli mun lapsuudessa hitti ja jokainen kirja piti saada mahdollisimman täyteen. Voi niitä aikoja. Onkohan nykypäivänä enää tapana kirjoitella ystäväkirjaan?



Nimeni on: Nea

Jotkut tosin kutsuvat minua: Nöppeliksi, Nebaksi tai Neppikseksi

Olen syntynyt vuonna: 1990, eli olen siis mielestäni: 26-vuotias

Lapsuuskotini langallinen numero: 813 5645 (äiti, oliko näin? :D)

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Kioskin myyjä! Musta olis ollu niin siistiä kerätä irtokarkkeja pikku purkeista pienille ostajille. Muistatteko kun kiskoilta ostettiin "kolmosta 40 pennillä, kutosta markalla" jne.? Mies on ehdottanut, että hakisin tänne Siuntion kiskalle töihin, niin unelmani toteutuisi. :D Oon myös aina tiennyt, että haluan olla äiti. 

Mutta isona minusta tulikin: tradenomi. Ja äiti!

Täydellinen puoliso on: välittävä, luotettava, hauska, huumorintajuinen ja sellainen, joka kestää mua! Sellainen tuo mies on! ;)

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: nukkuisin, katsoisin hömppäsarjoja, askartelisin, kokkailisin ja leipoisin enemmän.

Harrastan nyt: bloggaamista, valokuvausta, salilla käyntiä ja kohta myös aerobicia pitkästä aikaa.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: varmaan jotain nostalgista; bäkkäreitä ja spaissareita tai sit jotain reivi-/elektronista musaa.


Noloin tv-ohjelma, josta pidän: Sinkkuillallinen!

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Suklaakakku!

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: elokuvissa tai sarjoissa joku kuolee, menee naimisiin, vauva syntyy tai jotain muuta surullista tai iloista tapahtuu. Nyyh ja yhyyy.

Lapsuuteni lempilelu: Hmm, äiti tietäisi tän varmaan paremmin. Ehkä yksi oli syntyessäni saatu koira-unilelu, joka on nyt Natalien sängyssä. 

Lempilelu nykyään: Ööö... Duplot! Niillä on oikeesti kiva rakennella. Oikeat lempilelut taitaa olla kännykkä ja järkkäri.

Salainen paheeni: Karkit!

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Karkit, karkit ja karkit! Kaikenlaiset ja kaikenmuotoiset, kaikki käy!

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Tee niin, kuten toivoisit itsellesikin tehtävän.

Ei kommentteja