Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Raikas talvisää

Tällaisesta talvesta pidän. Lunta, sopivasti pakkasta, puut lumen peitossa, kaunista.


Mulla on ollut ihanan rentouttava loma. On vihdoin ollut aikaa vaan makoilla sohvalla lukien blogeja ja töllöttäen telkkaria. Varsinkin arkipäivät tuntuvat aina olevan todella kiireisiä, milloin mennään salille tai kauppaan tai sitten pitää siivota ja tehdä ruokaa ja hoitaa asioita. Nyt olen saanut vaan olla ja tuntuukin ihan kivalta taas päästä arjen rytmiin kiinni. Mutta kivalta kuulostaa myös se, että ensi viikolla mulla on vain 2,5 päivän työviikko. Keskiviikko lyhennettynä ja perjantai vapaa.


Tänään saadaan taas perhe kokoon, kun isäntä tulee kotiin Hollannin lomailuiltaan. Kuulemma äiti on hyvin syöttänyt poikaansa, hahah. Kelpaakohan mun ruuat enää. Mielestäni tällainen 10 päivän "ero" parisuhteessa tekee aina hyvää. Ikävä on, mutta olen jotenkin oppinut kääntämään sen niin, että vietän nyt ihanaa omaa aikaa tehden juuri sitä mitä haluan. Nyt on ollut myös eri tilanne kuin aiempina kertoina, sillä Lily on ollut seurana täällä kotona. Vaikka koira ei puhu, voi sille kuitenkin höpötellä ja leikkiä ja halailla sitä sohvalla. Ja tietysti käydä täällä lumisessa maisemassa lenkillä. Mikäs sen mukavampaa. Kuitenkin toivotan miekkosen ilomielin takaisin kotiin!


On jännä miten riippuvainen onkaan toisesta. On tottunut, että toinen tekee täällä kotona aina tietyt asiat, ja sitten mä taas toiset asiat ja jos pakka menee sekaisin eli toinen ei ole paikalla niin ainakin mä unohdan tehdä joitain asioita. Juuri äsken huomasin, etten ole syönyt C- ja D-vitamiinia, koska yleensä Thom on aina laittanut pillerit aamuksi pöydälle valmiiksi.


Jouduin myös taistelemaan jäisen auton kanssa. Auton akku ei ollut latautunut automaattisesti ja mun piti sitten ohjeiden avulla laittaa se manuaalisesti päälle. Miten voikaan olla konepellin avaaminen noin vaikeaa, haha. Piti jotain vipua vääntää että sen saa auki enkä millään meinannut saada sitä auki. Meinasi jo hermot mennä mutta lopulta sitten aukesi ja sain auton lataamaan. Tiedän, oon vähän avuton näissä autoasioissa ja siksipä onkin hyvä että on perheessä muutamia näitä automekaanikko-ammattilaisia.


Nyt valmistautumaan työviikkoon. Sohvaperuna eli Lily toivottaa hyvää yötä!



Ei kommentteja