Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Ihanat hellepäivät


Jep, olihan ne kivat. Ne hellepäivät. Ja nyt kun on meidän ensimmäinen virallinen lomapäivä niin tuntuu huhtikuulta. Mutta päätin tänään etten valita, pääsenhän mä Kreikan lämpöön sitten loman vikaksi viikoksi. Ja nyt on aikaa puuhailla kotona. Tänään käytiin kaupoilla ostamassa muun muassa maalia ja tolppia aitaa varten. Aita on jo yli puoliksi valmis kun mies pisti töpinäksi. Mä öljysin meidän uuden lankkupöydän toiseen kertaan, joten huomenna saadaan se käyttöön. Siitä ja keittiöstä tulossa esittelyä myöhemmin. Maalailin myös kukkaruukkuja ja talouspaperitelineen. Kivaa tuunailla rauhassa kaikkea. Mulla on ihan oma askartelupöytäkin autotallissa. :)

Viikonloppu meni mökillä aurinkoa ottaessa ja rentoutuessa. Juhlittiin pikkasen mummin synttäreitä ja tehtiin helppo mansikkakakku. Pohja on kaupan valmis pohja, väliin laitettiin vaniljarahka-kermaseosta sekä mansikoita ja päälle mitäs muutakaan kuin mascarpone-valkosuklaaseosta sekä mansikoita. Lily pääsi uimaan (mies tiputti sen uimaan). Lily ei tykkää mennä itse kunnolla uimaan, vaan tykkää käppäillä ja polskutella vedessä. Mies aina "heittää" Lilyn uimaan ja se kyllä tykkää siitä vaikkei itse uskallakaan mennä.

Hah, tää luontokuvaaja pääsi taas valloilleen kun löytyi leppis kukassa sekä mummin kukkia. Kesä on vaan niin kaunista aikaa ja kuvattavaa löytyy paljon. :) Huomenna suunnataan Ikeaan ja muutamaan muuhun kauppaan ostamaan esim. keittiön tuolit, olkkarin matto ja muuta puuttuvaa. Toivottavasti saataisiin vielä rantakelejä lisää tänne Suomeen!



4 kommenttia

  1. Mikä kamera sulla on ku tulee näin hyviä kuvia? Mä haluun tarkempia kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan perus Nikonin järkkäri, D3100. Kuvaan aina manuaalilla ja säätelen sitä sit edes takas aina valon mukaan. Oon ollu ihan tyytyväinen, varsinki hyvässä valossa saa hyviä kuvia. Houkuttais ostaa joku minijärkkäri, kun sen vois aina kantaa laukussa mukana. Ja objektiivi mulla on myös ihan perus, joka tuli tossa paketissa eikä sillä kyllä pitkälle saa zoomailtua. :)

      Poista
    2. Okei! Mä haluisin kans jonku minin. Nyt tulee vaan melkei kotona pelkästään kuvailtua tol kameralla ku se on nii jäätävän kokonen ettei jaksa raahaa mukana :D

      Poista
    3. Mini olis ihana! Ei tota jaksa raahailla ja sit just kun sitä järkkäriä tarttis nii on vaan kännykkä. Mikä kamera sulla on?

      Poista