Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Himoitut lastenvaatteet

Miten mä vietän iltani? Makoilen sohvalla ja selailen vauvanvaatteita. Miten mukavaa onkaan shoppailla jollekin muulle. Oon aina pitänyt väreistä ja söpöistä vaatteista. Ihailen miten kauniita vaatteita lapsille tehdään ja harmittelen miksei samanlaisia voi olla aikuisten koossa. Aikuisille aina vaan sitä harmaata, valkoista ja mustaa.

Kuvat koottu: kappahl.com
Tähän mennessä mun silmää on miellyttänyt eniten Kappahlin Newbie ja Lindexin vauvanvaatteet. Newbiessä miellyttää hempeät värit ja söpöt kuosit. Muistan kun olin Kappahlissa töissä vuosia sitten ja jo silloin hipelöin ja tykkäsin siivota Newbie-osastoa. Nyt kevääksi on saapunut ihana, kesäinen hempeä keltainen. Newbien röyhelöpeppulegginsit on niin söpskät! Multa löytyy yhdet tällä hetkellä, pakko saada lisää.

Kuvat koottu: lindex.com

Lindexin vauvanvaatteet menee aika käsi kädessä Newbien kanssa. Yhtä söpöjä, hempeitä ja ihania kuoseja. Montahan kertaa tässä postauksessa sanotaan söpö, pahoittelen...

Kuvat koottu: livlyclothing.com


Oon kaverin vinkistä löytänyt ja ihastunut Livlyyn, joka on myöskin ruotsalainen merkki. Livlyn vaatteet näyttää jo sivuilla tosi pehmeiltä ja sivuston mukaan ne valmistetaankin maailman pehmeimmästä Pima-puuvillasta. Ajattelin tilata muutaman vaatteen meille niin saa nähdä millaista laatua vaatteet ovat. Livlyllä on ihania kukkakuoseja, pilkullisia kuoseja ja sitten tuo ihana nukkuvat silmät -kuosi, jotka toistuu monissa tuotteissa.

Kuvat koottu: minirodini.com ja nosh.fi

Mini Rodinilta tuli SS16-mallistoon tuo unicorn eri väreissä. Ensi kertaa kun näin tuon kuosin, en oikein syttynyt mutta nyt sen ostaminen kyllä houkuttaisi. Hinta vaan on aika kova enkä usko että raaskin kuutta kymppiä yhdestä jumpsuitista maksaa. Rodinilta en montaa muuta kivaa vaatetta oikein löytänyt. Noshilla taas oli mielestäni vaikka mitä kivaa. Tuo pallobody on malliston uutuuksia ja sopisi noiden housujen kanssa hyvin yhteen. Oon myös kuullut että Noshin vaatteet olisi laadukkaita ja kestäviä, ehkä sekin täytyy itse testata. ;) Näinpä mä keksin koko ajan syitä sille, miksi tilausta kannattaa laittaa tulemaan, hahah.

Ennen raskautta en tiennyt kuin parista kivasta ja suositusta lastenvaatemerkistä, mutta nyt oon vähän "perehdyttänyt" itteäni asiaan. En ole ikinä kulkenut merkki ensin -asenteella. Mulle on ollut tärkeää, että hinta-laatusuhde on ollut kohdillaan. Mietin myös aina tarkkaan ennen ostopäätöstä, miten mikäkin vaate tulisi tarpeeseen. Pienet vauvanvaatteet mahtuvat päälle niin vähän aikaa, joten en koe järkeväksi ostaa kalliita vaatteita sille ajalle. Kun lapsi taas kasvaa isommaksi ja koot menevät kauemmin päälle, olen valmis maksamaan hiukan enemmän mikäli sillä saa hyvin kestäviä vaatteita jotka kaiken lisäksi ovat kauniita. Suurimman osan pienistä vauvanvaatteista olen ostanut tähän asti kirpparilta. Mutta mikäli tää mamma innostuksissaan tilaa muutaman pikkuruisen ja kalliimman vaatteen, sallittakoon se, eikö? :)

Mitkä on teidän lempparimerkit? Ostatteko kalliimpia merkkivaatteita ja onko niiden hinta-laatusuhde ollut hyvä?

Ainiin, tänään 30 raskausviikkoa täynnä, nyt alkaa countdown!



4 kommenttia

  1. Täällä tuuletetaan myös Newbien puolesta vahvasti. Myös Lindexin vaatteita oon hamstrannut. Oman äitini kanssa olen myös puhunut siitä, että näillä meidän perus kauppaketjuillamme Lindexillä, KappAhlilla ja H&M:llä taitaa olla paras hinta/laatusuhde mitä tulee vauvanvaatteisiin. Ne kestävät käytössä, eivät ole öky kalliita ja ainakin Lindexillä iso osa on 100% puuvillaa. Itse siis tuuletan näiden perus kauppojen puolesta. Name it:llä on myös kivoja ja hyviä vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin just että H&M puuttuu tästä mun postauksesta, onhan meillä sieltä aika monia vaatteita ja tykkään myös niistä. Name It on myös kiva ja oon sitä kirpparilta jonkin verran löytänyt. Mä luulen että meiltä tulee myös jatkossa löytymään eniten näitä vaateketjujen suht edullisia vaatteita, joitain poikkeuksia voi ostaa kalliimmalla. :) Tai, katsotaan sit myöhemmin, jos mä innostunkin jostain tietystä merkistä. ;)

      Poista
  2. Meillä oli eka kans noita newbien vaatteita. Sopi semmoselle pienelle käärölle noi vaaleat söpöstelyt! <3 Nyt kun Leo on pieni rämäpää niin tykkään, että vaatteissakin on vähän asennetta. Sä tiedätkin, että mä vannon Molon nimeen :D ihanan pehmeitä ja hauskan näköisiä :) Nyt tosiaan vaatteet on pidempään käytössä (74-80) niin niihin raaskii satsata. 80cm on meillä varmaan ainakin kesään asti käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, varsinki pikku kääröille vaaleat vaatteet on niin söpöjä! Musta Molon vaatteet on ihan kun tehty Leolle, ja ehkä muutenki enemmän pojille mun mielestä kun niissä on just sit asennetta. ;) Saa nähdä mihin merkkiin mä hurahdan :D

      Poista