Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Pieni salaisuus - 8.9.2016 ❤

Hupsheijaa, me ollaan kihloissa! Jospa olisi jo aika "paljastaa" se täälläkin. Mentiin nimittäin kihloihin jo tasan neljä kuukautta sitten. Ei olla kumpikaan millään tavalla meidän kihlausta mainostettu, koska ei tykätä tehdä meidän asioista mitään isoa numeroa. Ollaan vaan aina ohimennen mainittu asiasta ystäville ja tuttaville. Aina en ole edes muistanut mainita, sillä sormuskaan ei ole ollut muistuttamassa kun vasta juuri ennen joulua. Valitsin siis itse sormuksen ja siitä tulossa lisää blogin puolelle myöhemmin.



Mentiin kihloihin 8.9.2016 meidän lempimaassa Kreikassa, Karpathoksen saarella. Illalla rannalla, kun saatiin viettää aikaa kahdestaan. Vaikka mulle olisi riittänyt, että sovitaan kihlauksesta yhdessä ja lähdetään sormuskaupoille, oli silti kivaa, että mies ihan tosissaan kosi. Jää ainakin kivat muistot tuosta matkasta. Meidän kihlajaismatka ja vauvan ensimmäinen etelänmatka.



Mulle kihlautuminen merkitsee sitoutumista ja lupautumista avioliittoon. Mä olisin ollut valmis kihloihin jo muutama vuosi sitten, ja kyllä toi miekkonen on saanut siitä kuullakin. "Ei me varmaan koskaan mennä kihloihin", "noikin on ollu vaan pari vuotta yhdessä ja nyt kihloissa, me ollaan oltu jo triplasti", ja niin edelleen. Pitihän sitä välillä nokkia kun mikäkin katkera akka, heheh. Kyllähän mä sisimmissäni oon jo kauan tietänyt, että meillä on jo ollut näkymättömät sormukset sormissa.


Virallisestihan kihlaus ei vielä merkitse paperilla mitään, mutta nimmarit asuntolainassa, yhteinen koira ja ennen kaikkea lapsi sen sijaan merkitsee. Enkä tässä nyt halua yhtään vähätellä kihlautumista. Meidän elämässä avioliitto tulee olemaan se piste i:n päälle. Ehkä siksi mä en ole tätä kihlautumista hehkuttanut ja huokunut ja hehkunut onnesta.



 Miten te menitte kihloihin?

15 kommenttia

  1. Ai niin, ja me mentiin kihloihin riidan päätteeksi. Mä olin vielä flunssassa ja tosi homssuinen ja pää ihan tukossa peiton alla sohvalla. Arjen romantiikkaa? 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, nimenomaan arjen romantiikkaa ja ei siihen muuta tarvita kun rakkautta ;) Mä meninkin heti kuikuilee sun blogia kun muistin että siellä on hääjuttuja :)

      Poista
  2. Onnea kihlauksesta! <3

    Vaikka omasta kihlautumisesta & kosinnasta onkin jo muutamia vuosia aikaa niin on kyllä vielä tarkassa muistissa. Oli se vaan niin ihana hetki! Varsinkin, kun en osannut yhtään odottaa, osasi pitää hyvin salassa (oli hankkinut sormuksen).

    Me oltiin niin onnemme kukkuloilla ja "juhlittiin" varmaan monta päivää :) Me ei oltas kyllä pystytty olemaan noin, että ei kerrota kuin pikkuhiljaa :D

    Ja ihania nuo kuvat <3
    Kasvaa entisestään loman odotus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤ Oi että, ihanaa! :)

      Musta oli tietysti ihana mennä kihloihin, olinhan mä sitä jo kauan odottanut. Mut loppupeleissä ei se ollutkaan niin erikoista ja ehkä se johtuu vaan sitte meistä, että ollaan tällasia :D Tai sitten fiilis olisi ollut täysin eri jos kosinta olisi vaikka tullut pari vuotta sitten, ennen lapsen saantia, koska oma lapsi on mulle ollut niin suuri ja hieno juttu elämässä :)

      Poista
    2. Tuo on kyllä totta! Lapsen saanti on kyllä niin upea kokemus, että sille ei varmaan mikään asia maailmassa vedä vertoja <3

      Poista